Svar på 2 kommentarer!

Saga om Projekt 105 - Kapitel 6 - Lionard:
Nu fick hon en polare.. x) 
Grymt som alltid! Och varsegod för länken ;) Hur många läsare är du uppe i? :)
Svar: Den dagen du länkade mig hade jag hela 13 (!!!!!!) läsere, men igår och i förrgår hade jag typ 3-4... Haha så det kan gå om man sover över! ;)


Vimanda om Projekt 105 - Kapitel 5 - Flykten:
Det går väldigt snabbt alltihop tycker jag. Jag hann inte riktigt bekanta mig med Heddin eller nån annan. Men det är bra, fortsätt som du gör! :D
Svar: Haha, jag som trodde att ni tyckte det blev tråkigt om det handlade om "bröllopet" och så för mycket. Angående Heddin, tror jag inte att han ska vara med något mer... Han är ju död! xD Och det var lixom inte riktigt meningen att man skulle bekanta sig med någon, det är viktigare med karaktärer som kommer senare... (hoppas att jag inte avslöjade något olämpligt)
(^o^)
( v v )~  <-- GRIIIIIS!
Nu skall jag skriva lite mer på storyn, men jag har vart på skara sommarland hela dagen, så jag är svintrött (nöff nöff) Min humor suger verkligen när jag vill sova... xD OCH DET SAKNAS FORTFARANDE 2 KOMMENTARER TILL NÄSTA DEL!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0