Ny novell på G!

Nu skall jag börja skriva på den nya novellen, tänkte jag... Ska jag ändra header nu, eller efter första kapitlet?
Jag gör det efteråt! xD

Egentligen kanske jag borde ha en tävling om vem som skall vara huvudpersonerna, men jag orkar inte... xD Vill bara komma igång nu!

Lite info om novellen:
Namnet på den är: Best friends forever (BFF)
Jag kommer att skriva i tredje person till exempel "hon drack ett glas vatten" eller "han sparkade till bollen".
Det kommer handla om 2 bästisar i gymnasiet, men mer säger jag inte!


Kommentarer
Fjompen

Yey, äntligen! :D

Svar: Weiii! Nån kommenterar! :D
pannikotti.blogg.se

2012-08-25 @ 16:45:06
URL: http://fjompen.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0