Okey dokey!

Okej, det blir alternativ nummer ett! :)
Varje gång jag börjar på en ny berättelse gör jag en ny header som passar till storyn! :D
 
Nu kommer ett annat problem upp... HUR GÖR MAN EN HEADER SOM HÖR IHOP MED DEN HÄR NOVELLEN?? Jag menar, den är grymt weird!
 
Så jag tänkte att om jag inte får nåt tips så gör jag en ny header som hör ihop med novellen när jag börjar på nästa story... 
 
Tänkte göra en vanlig header så länge, för jag står helt enkelt inte ut med den nuvarande!
 
P.S. Jag har slutat kräva kommentarer nu, men ni kan väl ändå kommentera? :)


Kommentarer
Kajsa

Klart jag ska fortsätta kommentera!
Ses i skolan!

Svar: Good to hear!Yepp ses i ... skolan :S
pannikotti.blogg.se

2012-08-07 @ 18:54:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0